قابل توجه پلیس راهنمایی و رانندگی و شهرداری بیله سوار مغان
با توجه به اینکه جایگاه سی ان جی واقع در کمربندی مدتی هستش که بعلت نقص فنی کار نمی کند. رانندگاه محترم از جایگاه داخل شهری واقع در پشت پمپ بنزین استفاده می کنن و با توجه به اینکه فقط دو تا از نازلهای جایگاه کار می کنند باعث طولانی شدن صف انتظار رانندگان می شود تا جایی که انتهای صف به جلوی پمپ بنزین کشیده می شود و موقع ظهر که اوج شلوغی فلکه مصلای (فلکه شهرداری) هست باعت ایجاد ترافیک و نابسامانی در داخل شهر می شود و تردد رانندگان و عبور دانش آموزان به سختی و کند انجام می گیرد به توجه به اینکه خیابان معلم ترافیک کمتری دارد بهتر نیست که صف انتظار رانندگاه را به طرف خیابان معلم هدایت کنند تا از بروز ترافیک و سختی عبور رانندگان و دانش آموزان جلوگیری بعمل آید .
آیا کسی هست که به چنین مشکلات داخل شهری اهمیت بدهد ؟؟؟؟؟
+ نوشته شده در یکشنبه ۱۳۹۲/۰۸/۱۲ ساعت توسط بير بيله سوارلي
|